PROTON CLUB MALAYSIA

You are here: Home Forum
Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Cadangkan tempat menarik untuk bercuti (^,^)
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Cadangkan tempat menarik untuk bercuti (^,^)

Cadangkan tempat menarik untuk bercuti (^,^) 02 Jul 2011 20:56 #57622

  • haizatt
  • ( User )
  • OFFLINE
  • Tetamu
  • Posts: 49
  • Karma: 1
Assalamualaikum..

Teman-teman boleh tlg bagi cadangan kat mana tempat-tempat bercuti yang menarik??

01.
02.
03.
04.
05.
06.
07.
Last Edit: 02 Jul 2011 20:57 by haizatt. Reason: sorry

Re: Cadangkan tempat menarik untuk bercuti (^,^) 03 Jul 2011 00:37 #57626

  • Samuraigm
  • ( User )
  • OFFLINE
  • Ketua ProCC Kelantan
  • Posts: 123
  • Karma: 3
Kalu kat Kelantan ni, G mandi air terjun kat gunung stong best jugak..

Re: Cadangkan tempat menarik untuk bercuti (^,^) 03 Jul 2011 10:10 #57629

  • haizatt
  • ( User )
  • OFFLINE
  • Tetamu
  • Posts: 49
  • Karma: 1
haizatt wrote:
Assalamualaikum..

Teman-teman boleh tlg bagi cadangan kat mana tempat-tempat bercuti yang menarik??

01. Kalu kat Kelantan ni, G mandi air terjun kat gunung stong best jugak.. - Samuraigm
02.
03.
04.
05.
06.
07.


Ada cadangan lain?

Re: Cadangkan tempat menarik untuk bercuti (^,^) 03 Jul 2011 20:40 #57633

  • cipuding
  • ( User )
  • OFFLINE
  • Ahli Rasmi ProCC
  • Posts: 569
  • Karma: 6
sabah negeri di bawah bayu mmg terbaeeeeeekkkkkkk.....

Re: Cadangkan tempat menarik untuk bercuti (^,^) 04 Jul 2011 12:00 #57696

  • As_ZoL
  • ( Moderator )
  • OFFLINE
  • AJK Portal & Forum
  • Posts: 12608
  • Karma: 128
langkawi..

Re: Cadangkan tempat menarik untuk bercuti (^,^) 04 Jul 2011 12:57 #57702

  • haizatt
  • ( User )
  • OFFLINE
  • Tetamu
  • Posts: 49
  • Karma: 1
Assalamualaikum..

Teman-teman boleh tlg bagi cadangan kat mana tempat-tempat bercuti yang menarik??

01. Kalu kat Kelantan ni, G mandi air terjun kat gunung stong best jugak.. - Samuraigm
02. sabah negeri di bawah bayu mmg terbaeeeeeekkkkkkk..... - cipuding
03. Langkawi - As_Zol
04.
05.
06.
07.

Sabah tu luas bro.. Klu leh bagi specific location.
langkawi pun best jugak.. Ada cadangan lain?

Re: Cadangkan tempat menarik untuk bercuti (^,^) 04 Jul 2011 13:01 #57704

  • lanz
  • ( User )
  • OFFLINE
  • Pen. Pengurus ProCC Autoshow & Motorsport Team
  • Posts: 3134
  • Karma: 9
haizatt wrote:
Assalamualaikum..

Teman-teman boleh tlg bagi cadangan kat mana tempat-tempat bercuti yang menarik??

01. Kalu kat Kelantan ni, G mandi air terjun kat gunung stong best jugak.. - Samuraigm
02. sabah negeri di bawah bayu mmg terbaeeeeeekkkkkkk..... - cipuding
03. Langkawi - As_Zol
04.sg congkak(kajang),bukit cerakah(shah alam)kalumpang(rawang)lanz
05.
06.
07.

Sabah tu luas bro.. Klu leh bagi specific location.
langkawi pun best jugak.. Ada cadangan lain?

Re: Cadangkan tempat menarik untuk bercuti (^,^) 04 Jul 2011 13:47 #57706

  • As_ZoL
  • ( Moderator )
  • OFFLINE
  • AJK Portal & Forum
  • Posts: 12608
  • Karma: 128
pulau perhentian kecil..

Re: Cadangkan tempat menarik untuk bercuti (^,^) 04 Jul 2011 14:21 #57707

  • are_rif
  • ( User )
  • OFFLINE
  • Juru Audit Dalaman
  • Posts: 2137
  • Karma: 90
belakang umah aku...ahaksss

Re: Cadangkan tempat menarik untuk bercuti (^,^) 04 Jul 2011 14:40 #57722

  • haizatt
  • ( User )
  • OFFLINE
  • Tetamu
  • Posts: 49
  • Karma: 1
lanz wrote:
haizatt wrote:
Assalamualaikum..

Teman-teman boleh tlg bagi cadangan kat mana tempat-tempat bercuti yang menarik??

01. Kalu kat Kelantan ni, G mandi air terjun kat gunung stong best jugak.. - Samuraigm
02. sabah negeri di bawah bayu mmg terbaeeeeeekkkkkkk..... - cipuding
03. Langkawi - As_Zol
04. sg congkak(kajang),bukit cerakah(shah alam)kalumpang(rawang)lanz
05. pulau perhentian kecil..
06.
07.



Apa yang menarik kt Kelompang tu? cita la skit bro..
Pulau Hentian pulak apa yg menarik?
Belakang umah apa barang bro.. Sendiri layan la. Apa ajak kawan2 lak

Re: Cadangkan tempat menarik untuk bercuti (^,^) 04 Jul 2011 14:54 #57726

  • As_ZoL
  • ( Moderator )
  • OFFLINE
  • AJK Portal & Forum
  • Posts: 12608
  • Karma: 128
hahaha..terbaeekk gk tu rep..ZOO NEGARA..kui2..

Re: Cadangkan tempat menarik untuk bercuti (^,^) 04 Jul 2011 14:56 #57728

  • As_ZoL
  • ( Moderator )
  • OFFLINE
  • AJK Portal & Forum
  • Posts: 12608
  • Karma: 128
pulau perhentian le rehatkn minda..tenang jew..yg bez le g snorkling baik dlm laut mahupun darat..wakakaka...

Re: Cadangkan tempat menarik untuk bercuti (^,^) 04 Jul 2011 15:00 #57732

  • ainie
  • ( User )
  • OFFLINE
  • Ahli Rasmi ProCC
  • Posts: 435
  • Karma: 6
Kalo g Sabah, g kundasang best......
Langkawi dah jemu pegi.... hehe....
cameron highland kalo suka pemandangan.......
genting or gambang kalo nak enjoy2......

Re: Cadangkan tempat menarik untuk bercuti (^,^) 04 Jul 2011 15:20 #57738

  • lanz
  • ( User )
  • OFFLINE
  • Pen. Pengurus ProCC Autoshow & Motorsport Team
  • Posts: 3134
  • Karma: 9
kalumpang lagi best dari sg congkak/ulu yam pasal air nya jernih.sejuk dan masih fresh dari bukit ..........kolam dan rumah penginapan pun banyak best untuk percutian keluarga yang bugdet kecik...

Re: Cadangkan tempat menarik untuk bercuti (^,^) 04 Jul 2011 15:41 #57750

  • As_ZoL
  • ( Moderator )
  • OFFLINE
  • AJK Portal & Forum
  • Posts: 12608
  • Karma: 128
btol ler tu lanz..
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.44 seconds